top of page
  • תמונת הסופר/תMONAROV

אפקט ה- 5G - לקחים מיישום טכנולוגיית ה 5G בעולם ומפת הדרכים קדימה

עודכן: 5 במרץ




העולם מתקדם לעתיד דיגיטלי ומקושר יותר, מה ניתן ללמוד מארגונים שהטמיעו בהצלחה טכנולוגיית 5G כדי לאפשר חדשנות בתהליכים עסקיים ויעילות. היכן טכנולוגיית 5G עושה את ההבדל הגדול ביותר בעולם האמיתי?


מוזמנים להוריד את המחקר החדש של חברת הייעוץ הבינלאומית Protiviti שנערך במשך 6 חודשים בנושא אימוץ טכנוולגיית 5G על ידי ארגונים וחברות. המחקר עוסק בחשיבות היערכות לפריסת טכנולוגיית 5G בעסקים ומספק שלבים שיש לקחת בחשבון בעת הכנה לפריסת 5G, כגון בניית אסטרטגיה עם יעדים ומדדים ברורים להצלחה, הבנת סובסידיות זמינות לקיזוז עלויות ככל שישנן, והבטחה כי נושא אבטחת המידע והסייבר נלקח בחשבון. המחקר גם מדגיש את הצורך של הנהלות הארגונים להבין ולהגדיר את היעדים שהם רוצים להשיג ולהתחיל את התהליך עם הצהרת הבעיה שעומדת לפיתחם ונדרש כי תיפתר באמצעות הטמעת הטכנולוגייה. המסמך כולל המלצות ותובנות של מנהלים בכירים בתעשיות הטלקומוניקציה, הייצור, האנרגיה והשירותים.


מה הם אומרים?

  • ארגונים פורסים טכנולוגיית 5G כדי לאפשר תהליכים עסקיים ויעילות ורבים מצליחים בדרכים מדהימות.

  • רשתות 5G פרטיות, המאפשרות רשתות פנימיות ולא ציבוריות בתוך אזורים מוגדרים, ממשיכות לחולל מהפכה בנוף העסקי, עם השקעות משמעותיות המכוונות גם לפס רחב ביתי 5G באמצעות גישה אלחוטית קבועה (FWA).

  • יצרניות מכשירי האינטרנט של הדברים (IOT) ממנפות באופן אינטנסיבי את 5G ואת התשתית והטכנולוגיות הסלולריות המתקדמות שלה כדי להעצים מכשירים עם חיבורי נתונים אמינים ומהירים.


צוות משרדנו שהיינו בעל ניסיון רב בתחום ישמח לעמוד לרשותכם בנושא.


להורדת המחקר המלא בשפה האנגלית:


whitepaper-5g-effect-protiviti
.pdf
הורידו את PDF • 2.62MB


bottom of page