top of page
Wholesale Market Aisle

ייעוץ רכש ומכרזים

רכש הוא גורם מרכזי בפעילות העסקית של כל ארגון. היכולת להביא את החומרים, המוצרים והשירותים המתאימים במחיר הטוב ביותר היא מרכיב קריטי להצלחה ולגידול הארגון. עם תהליך הרכש היעיל, הארגון מרוויח מיציבות, אמינות ויכולת להתמודד עם אתגרים בשוק התחרותי המשתנה.

 

תהליך הרכש כולל מגוון שלבים, כולם חיוניים לקבלת החלטות מושכלות וכלכלית מבוססות על מידע מקצועי. הבחירה הנכונה של ספקים, התמודדות יעילה עם מכרזים ומשא ומתן מקצועי והקפדה על איכות גבוהה של המוצרים והשירותים מבטיחים את הצלחת הארגון.

משרד מונרוב ושות' מתמחה בתחום הרכש והמכרזים ובמהלך השנים ייעץ בעשרות פרויקטים עבור הגופים המובילים במשק, תוך שימוש בטכניקות ייעוץ ובכלים המתקדמים ביותר. במסגרת זו אף חקר עשרות מעילות בתחומי הרכש ורכש ניסיון רב באיתור נקודות התורפה במערכי הרכש וכיצד לשפר את מערכי הבקרה.

צוות המשרד מורכב מעורכי דין המתמחים בתחום הרכש והמכרזים וכן רואי חשבון בעלי ניסיון רב בתחום ניהול הסיכונים והכספים.

מסגרת השירותים שאנו מספקים כוללת:

  • ייעוץ בתהליכי רכש בארגון 

  • ייעוץ ושיפור מערכי הבקרה

  • סיוע וליווי בעריכת מכרזים והסכמים

  • סיוע בהגשת הצעות למכרזים

bottom of page